Giv dine gæster en god oplevelse
Anamma er det kødfri alternativ til din madlavning. Et 100 % vegansk produkt for alle, som lægger vægt på bæredygtighed, sundhed og kvalitet. Vi har gjort vores yderste for, at så mange som muligt skal opleve, at vegansk og vegetarisk mad både smager godt og er nemt at tilberede.

Kødfrie serveringer skal smage godt
Med Anamma kan du erstatte hakket kød, pølser og burgere i langt de fleste af dine tilberedninger og servere retterne for alle. Vores produkter er både saftige og proteinrige – og resultatet er præcis, som hvis du havde brugt kød. Bare tilsæt smag og krydderier efter ønske. Enjoy!

Undgå madspild
Anamma-produkterne er løst frosset i kasser a 3 kg. Det betyder, at du aldrig tager for meget op af fryseren, for du kan nøjes med at bruge præcis den mængde, du har behov for.

Christina Larsen, Cateringlandsholdet

Hvordan ser du udviklingen i markedet på veganske produkter?
Veganske produkter bliver mere udbredt på det danske marked, fordi det løser behovet for en mere bæredygtig og inspirerende fremtid inden for madlavning med mindre kød.

Hvordan oplever du at lave vegansk mad med vores produkter?
Anamma er et godt produkt og det helt rigtige valg, når man vil lave spændende og proteinrige retter, der er 100 % veganske.

 

Tilsæt spidskommen, kaffe, hakket chokolade og Kavli Chili Beans til grundopskriften. Server med hakkede forårsløg, rød chili og cremefraiche og spis den til ris, tortilla, wraps, brød eller salat.

Udskift 400 g hakkede tomater med 400 g cremefraiche eller yoghurt. Udskift de tørrede krydderier med stødt ingefær, kanel, kardemomme, gurkemeje, nelliker og spidskommen. Server indisk vego med f.eks. peanuts, ananas, kokosflager, rosiner, tørret frugt, forårsløg, koriander, mynte, raita, naanbrød eller ris.

Udskift de tørrede krydderier med Tex Mex krydderiblanding og tilsæt Kavli Red Kidney Beans, grøn peber og majs til grundopskriften. Skal den være ekstra spicy så hak lidt jalapenos og kom i. Gratiner lasagnen med rød cheddar. Server med salat og evt. salsa, jalapenos, guacamole og cremefraiche.

Udskift de tørrede krydderier med revet frisk ingefær og citrongræs. Kom evt. lidt soya og fiskesauce i. Udskift 400 g tomatsauce med kokosmælk og tilsæt hakket rød peber. Smag mornaysaucen til med rød eller grøn karrypasta. Server med hakkede forårsløg, lime, mynte eller koriander.