Et initiativ fra os leverandører til branchen

Spis Ude Igen er en kampagne, som skal få danskerne til at besøge deres lokale restauranter, caféer, barer og andre spisesteder efter mere end to måneders nedlukning grundet Covid-19. Målet er at få folk til at støtte op om de mange lokale spisesteder, som har været hårdt ramt i perioden. 

Kampagnen skal minde danskerne om de glæder, der er ved at tage ud og få et måltid på de forskellige spisesteder. Mange har set frem til igen at kunne invitere familie og venner ud, og det er vigtigt, at vi alle husker hinanden på, hvor dejligt det er at spise ude. Derfor vil kampagnen sætte fokus på at støtte de mange lokale restauranter, caféer, barer mv., hvor ildsjæle hver dag brænder for at skabe gode madoplevelser – hvad enten det er den hurtige snack eller den store menu.

Igennem indhold og annoncer på Facebook og Instagram vil kampagnen opfordre danskerne til at dele deres madoplevelser med hinanden ved at poste billeder med hashtagget #spisudeigen.

I den forbindelse udloddes der 335 gavekort til en samlet værdi på 100.000kr. til opholds- og spiseoplevelser.

OVER 2000 HAR ALLEREDE TILMELDT SIG

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Foodappeal.dk og få knivskarpe tips, sæsonaktuelle opskrifter og masser af inspiration serveret direkte i din indbakke.